+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Medlov Recenze

Hodnocení hotelu

81%
Velmi dobré

dle 20 recenzí

  • Personál

    91%
  • Čistota

    84%
  • Vybavení

    82%
  • Pohodlí

    72%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 6.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 3.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Dobrý den. Celkově pohodové,čisté.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Michaela

rodina se staršími dětmi, 27.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jitka Kamín ková

jednotlivec, 23.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • masáže

  • interiér i exteriér hotelu, tzv. hotel ROH pro nenáročnou klientelu

Personál
8
Služby
5
Čistota
3
Komfort
2
Cena/kvalita
5

Jana Hradílková

rodina s malými dětmi, 22.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Irena

skupina přátel, 15.7.2018

brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • VPODSTATĚ NEBYLO CO VYTKNOUT

  • NELÍBILO SE NÁM VYBAVENÍ STARÝM NÁBYTKEM

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Jiří

dospělý pár, 15.7.2018

ČESKÉ BUDĚJOVICE Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • klid, pohoda. dostatek jídla, výhodně zvolená forma stravy, doplňování průběžně, veškerá strava po celou jídelní dobu. Odklízení použitého nádobí průběžně.

  • při příjezdu od Sněžného není značení hotelu - např. směrová šipka, tabule o místě. Nikde není dopředu zmínka, že hotel je využíván zejména pro rodiče s dětmi. době návštěvy 80 % obsazenosti rodiče (matka) i s několika dětmi. Chaos, velký hluk do noci, nepořádek v přízemí u recepce. Ne vinou personálu nepořádek v jídelně, na zemi kde-co..... NedostAZTEK PARKOVACÍCH MÍST.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 8.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 23.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • obsluha dobrá ,dobré jídlo. prostředí venkovní krásné

  • Bydleli jsme v bungalovu č 12. Na toaletě s umyvadlem a na chodbičce je dodnes socialistické linoleum, lišty okolo také tak, černé stářím , po líčení dodnes neumyté. Přece není problém vytrhat lišty a položit novou krytinu. předpokládám, že je to ve všech bungalovech. Pokoj byl perfektní. Problém byl, že se výrazně ochladilo a najednou se objevila největší chyba, dveře ve spodní části mají mezeru více jak 1 cm, takže teplota uvnitř se rovnala venkovní - 10cm. A nějaký závěs zde nebyl. Až na toto se nám u Vás líbilo

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
8

Petra Jarošová

dospělý pár, 17.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • ten klid

  • postel

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
2
Cena/kvalita
8

Ilona

rodina se staršími dětmi, 17.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 14.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Prostředí,okolí hotelu,výtečná strava.

  • ------------

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Karel

rodina s malými dětmi, 8.5.2018

Plzeň Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Perfektní stravování, vstřícný a ochotný personál, krásná okolní krajina.

  • Nedostupnost internetu na pokojích, resp. cena za jeho případnou dostupnost je naprosto nepřiměřená. Staré televize - nesouhlasíme s tvrzením recepce, že hotel se třemi hvězdičkami nemusí mít na pokojích TV a že staré přístroje pouze dosluhují a nebudou nahrazeny novými. Dle kategorizace hotelů má tříhvězdičkový hotel mít 90 % pokojů vybavených TV.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
8

Blanka Holečková

dospělý pár, 30.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Ubytování dobré, výtah fungoval.

  • Jídlo formou bufetu, chuťově dobré, ale organizačně nezvládnuté. Na začátku jídlo teplé, za chvíli studené. Bar je nejslabší, personál nestíhá dělat třeba kávu a zároveň odebírat použité nádobí. To zůstává na stole a na pultu. Kazí to dojem.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Stanislav

dospělý pár, 2.4.2018

Čtyřkoly Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Čistota, slušná úroveň vybavení a přístup personálu (vyjma vniknutí do pokoje po zaklepání, aniž by pracovnice úklidu vyčkala na běžné pozvání "VOLNO"). Co je však takřka dokonalé (nehrajete si přece o Michelina), úsek kuchyně, baru, restaurace !

  • Nesmyslně předražená a pomalá wifi na pokojích (pochybuji, že tohle váš operátor ví...), při nepřízni počasí žádný program, jen mini tv s omezeným množstvím programů a vrcholem drzosti je anoncovaná vířivka, která je podle informací od hostů nefunkční již od jara loňského roku (říká se tomu klamavá reklama...). Mj. pro tu paní ve wellness centru je vše problém a nejlépe by nenapouštěla ani vodu, žádané lázeňské druhy koupelí nebo léčebných procedur nejsou vhodné nebo k dispozici a postačil by hadr s kofrem na části těla, fakt nepřeháním. Ještě, že máte tak skvělého maséra (brzy vám ho někdo přetáhne...), k nezaplacení a pak už o tuto velmi žádanou službu přijdete !

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 27.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Prístup personálu. Výborná strava Skvelé služby, masáže sprievodné programy

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 16.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 5.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Perfektní strava - jak na kvalitu, tak na množství a hlavně rozmanitost druhů. Cestuji stále a takový výběr při snídani a večeři jsem opravdu nikde neviděla. Již několik let jezdím dvakrát ročně do Brna do Voroněže 2 a tam ta snídaně nedosahuje ani třetinu toho a hlavně tak připraveného, jako na Medlově. Děkuji a ať Vám to vydrží

  • Nedá se říci nelíbilo, nám chyběl bazén, protože venku nebylo úplně nejlépe a byla jsem s vnoučaty. Ale to je vedlejší.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 28.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 6.2.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10